Cambella make up & hair
Regulamin sklepu
Cambella make up & hair
Polityka prywatności
Właścicielem sklepu internetowego jest Cambella make up.
Dane do przelewu:
10 1050 1562 1000 0090 9525 2319
Cambella Kamil Piekarczyk
Plac Wolności 15/2
35-073 Rzeszów
NIP 8722204911
Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
I. Składanie zamówień:
1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.cambella,sklepna5.pl, mailem lub telefonicznie.
2. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania, telefonu oraz adresu e-mail. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych, firma zastrzega sobie prawo do niewysłania towaru.
3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
II. Realizacja zamówień:
1. Realizacja przyjętego zamówienia rozpoczyna się:
– w przypadku zamówień płatnych przelewem – z chwilą wpływu środków na konto Sklepu,
2. Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie wtedy, gdy towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku gdy część zamówionego towaru nie jest aktualnie dostępna Klient jest o tym informowany telefonicznie bądź mailowo i od jego decyzji zależy czy zamówienie ma oczekiwać na skompletowanie, ma być wysłane niepełne bądź czy zamówienie ma być anulowane.
3. Klient ma możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia na dwa sposoby:
– indywidualnie dokonując zmiany w .Statusie zamówienia. do którego ma dostęp tylko wtedy jeśli podczas składania zamówienia poda swój adres e-mail w formularzu zmówienia
– informując Sklep telefonicznie o chęci rezygnacji z zamówienia
4. Zamówione produkty są dostarczane do Klientów Sklepu (w zależności od wyboru klienta) za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub firmy kurierskiej pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
5. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
6. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
III. Koszty przesyłki
1. Koszt przesyłki uzależniony jest od wartości zamówienia, sposobu płatności, sposobu dostawy oraz kraju docelowego.
2. Opłata związana z realizacją przesyłki zawarta jest w cenie jednej z pozycji na fakturze.
IV. Czas dostawy
1. Czas po jakim Klient otrzyma zamówione towary = czas realizacji + przewidywany czas dostawy
Podstawowy czas realizacji zamówienia trwa 3 dni robocze, o zmianie czasu realizacji bądź niemożności zrealizowania zamówienia klient informowany jest telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub firma kurierska. Terminy uzależnione od rodzaju dostawy.
V. Płatności
1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia i obowiązuje do czasu zakończenia transakcji.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
– płatność w siedzibie firmy
– przelewem bankowym na konto sklepu.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
VI. Reklamacje
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych .
2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową pod adres:
Cambella Izabela Piekarczyk
Krasne 1093C
36-007 Krasne
NIP: 8133423063
3. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Po uznaniu reklamacji Sklep prześle towar pełnowartościowy lub inny z oferty. Jeśli to nie będzie możliwe, Sklep zwróci pieniądze.
5. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
VII. Postanowienia ogólne
1. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia.
2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Wysylkowa. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT.
3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.
4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
VIII. Procedura odstąpienia od umowy
Zwrot towarów pełnowartościowych
- Zwrot towarów pełnowartościowych i związana z tym wypłata gotówki lub zwrot środków za pomoca przelewu może być dokonywana wyłącznie na podstawie oryginału paragonu lub faktury VAT w terminie 14 dni od daty zakupu.
- Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepie wysyłając go wraz z folmularzem pod adres Cambella Izabela Piekarczyk Krasne 1093C 36-007 Krasne
- Zwrotu towaru pełnowartościowego dokonać można wyłącznie po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:
- Klient posiada oryginał paragonu lub faktury VAT
- Zwracany towar jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym
- Zwracany towar nie posiada śladów użytkowania
- Zwracany towar jest kompletny
- Za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość, tożsamą z kwotą na przedłożonym dowodzie zakupu.
- Jeżeli Klient zgłasza chęć wymiany towaru pełnowartościowego, a produkt spełnia powyższe warunki i jest dostępny w sklepie, można dokonać wymiany produktu na inny
- Sklep Cambella make up zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów towarów niespełniających wyżej wymienionych zasad.
Reklamacje towarów niepełnowartościowych
- Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepie.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym.
- Reklamacje towarów niepełnowartościowych mogą być składane na podstawie gwarancji lub rękojmi.
- Klient w ciągu 14 dni kalendarzowych lub w terminie wskazanym w karcie gwarancyjnej zostanie poinformowany o statusie reklamowanego towaru.
- W celu ułatwienia dokonania zwrotu gotówki lub środków pieniężnych za reklamowany towar niepełnowartościowy zaleca się przedłożenie przez Klienta dokumentu potwierdzającego dokonanie sprzedaży – w szczególności paragonu (oryginału lub kopii), faktury VAT, potwierdzenia zawarcia transakcji.
RODO
- Cambella Izabela i Kamil Piekarczyk z siedzibą pl. Wolności 15/2, 35-073 Rzeszów jest administratorem Pani/Pana danych osobowych.
- Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych: Izabela i Kamil Piekarczyk, cambella.rzeszow@gmail.com
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług zgodnie z zawartą umową, zamówieniem lub zleceniem wykonania dzieła.
- Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO):
- osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej ilości celów;
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikający z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osób, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
- Pani/Pana dane mogą być udostępniane innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być partnerzy, firmy windykacyjne, banki, operatorzy pocztowi, przewoźnicy, firmy drukujące korespondencję lub obsługujące korespondencję otrzymaną od klientów, firmy archiwizujące dokumenty.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres
- Dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy, zlecenia oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy/zlecenia, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
(a) Posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji)
(b) Zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
(c) Wypełnienie obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
- Dane osobowe przetwarzane na potrzeby marketingu produktów lub usług własnych na podstawie uzasadnionego interesu prawnego, będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą;
- Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.
- Cambella Izabela Piekarczyk nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Posiada Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), wniesienie skargi do organu nadzorczego.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymogów ustawowych jest obowiązkowe a w pozostałym jest dobrowolnie.